تالار گفتگوی لاگ خوزستان - حریم شخصی

در این قسمت شرح سیاست های بکار گرفته شده در “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” همراه با وابسته ها تشریح می شود (از این پس “ما” بمعنی“تالار گفتگوی لاگ خوزستان”, “http://khuzestanlug.ir/forum”) و phpBB (از این پس “آنها”, “برنامه phpBB”, “www.phpbb.com”, “گروه phpBB”, “تیم های phpBB”) هرگونه اطلاعات فراهم شده در هر سشن بکار گرفته توسط شما (از این پس “اطلاعات شما”).

اطلاعات شما از طریق دو راه فراهم آمده است. در مرحله اول, توسط گشت و گذار ها در “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” و phpBB تعدادی کوکی فراهم آورده است, این ها فایل های متنی کوچکی هستند که توسط مرورگر وب شما در حافظه موقتی قرار گرفته اند. دو کوکی اول مشخص کننده هویت کاربری شما (بعد از این “user-id”) و معین کننده سشن (بعد از این “session-id”), موجود شما که بصورت اوتوماتیک توسط سیستم phpBB گرد آمده است. سومین بخش قرار گرفته در کوکی ها مربوط به مباحث بازدید شده در بورد “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” و بکارگرفته شده برای انبار شدن و همچنین برای خواندن, در نتیجه بهبود و اصلاح حساب کاربری شما حاصل می گردد.

بنابراین ما می توانیم کوکی های ناشی از گشت و گذار شما در “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” را در اختبار داشته باشیم. در راه دوم ما قادریم اطلاعات ثبت شده شما را فراهم آوریم.

حساب کاربری شما داری یک نام قابل شناسایی می باشد (از این پس “نام کاربری شما”), یک کلمه عبور شخصی برای ورود به حساب کاربریتان بکار گرفته می شود (از این پس “کلمه عبور شما”) و یک آدرس ایمیل خصوصی و صحیح (از این پس “ایمیل شما”). اطلاعات شما برای حساب کاربری تان در “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” توسط نگهدارنده اطلاعات در کشور تامین کننده هاست ما حراست می شود. هرگونه اطلاعات غیر از نام کاربری, کلمه عبور و ایمیل شما که در روند عضویت در “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” درخواست شده الزامی نیست و اختیاری است. در همه حالت ها, شما اختیار این را دارید که چه گزینه ای از اطلاعاتتان برای سایرین به نمایش در آید. بعلاوه, در حساب کاربری شما, شما اختیار رد کردن یا تصویت کردن ایمیل های تولید شده بصورت خودکار در برنامه phpBB را دارا هستید.

به توصیه های امنیتی در مورد کلمه عبور توجه نمایید: لطفا هرگز کلمه های عبور تشکیل شده از یک عدد را در وب سایت های گوناگون بکار نگیرید. کلمه عبور شما راه دستیابی از طریق حساب کاربریتان به “تالار گفتگوی لاگ خوزستان” می باشد, بنابراین از آن بخوبی حفاظت کرده و آنرا در صورت درخواست به هیج شخص وابسته با “تالار گفتگوی لاگ خوزستان”, phpBB و هر شخص دیگر تشریح ندهید. در صورتی که کلمه عبورتان را فراموش کردید, می توانید از خصیصه “من کلمه عبورم را فراموش کرده ام ! ” واقع در برنامه phpBB استفاده نمایید. در این فرآیند از شما نام کاربری و ایمیلتان سوال می شود, و به سبب آن phpBB به درخواست شما یک کلمه عبور تازه برایتان ارسال می کند .


بازگشت به صفحه ورود

cron