انتقادات و پیشنهادات

نظرها و پیشنهادهای پیرامون فعالیت‌ها و بخش‌های گوناگون گروه

انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز rosenth » آدینه مهر 2, 89 6:34 pm

این چیزایی که میگم مناسب تاپیک های دیگه نبودند. واسه همین یه تاپیک زدم.
اول اینکه بعضی ها هنوز به برگزاری جلسات اعتقاد دارند. نمیشه گفت چون تخصص نداریم ، جلسه ای هم وجود نداشته باشه.یعنی جلسات انقدر وقت گیرند؟ درسته سیاهی لشکر نمیخوایم، ولی به معرفی و ترویچ فرهنگ که نیاز داریم. یه مثال میزنم. یکی از دوستانم از پرسنل فنی یکی از ISP های معروف اهواز، ازم پرسید: با لینوکس کار میکنی؟ محیط گرافیکی هم داره؟.
آیا فرصت داریم تا با اینجور افراد ملاقات داشته باشیم؟ آیا اونها فرصت دارند که در تحولات جدید جستجو کنند؟ باید انرژی کمی روی برگزاری جلسات حضوری داشته باشیم.
بگذریم.
راجع به برنامه ای که توی بازار بزرگ داشتیم یه سری نقطه ضعف دیدم. شاید با دوستان بتونیم این مشکل رو حل کنیم.
از دید بازدید کنندگان، بنر روز آزادی نرم افزار ربطی به سیستم عاملی که روی لپ تاپ داشتیم نداشت! یه توضیح مختصر روی بنر یا صفحه اصلی نشریه لازم بود.
کسانی که نشریه رو خوندند و وارد سایت شدند. سایت رو مثل یک وبلاگ خبری دیدند. نه مطلبی راجع به موجودیت لاگ توی صفحه اصلی جلوه میکنه، نه نقشه و معرفی بخش های مختلف سایت.
بعضی از توضیحاتمون برای بازدیدکنندگان گیج کننده/غلط انداز بود. چند نفر که اتصال اینترنت از طریق موبایل رو دیدند، پرسیدن: این اینترنت مجانیه؟ لینوکس ببریم خونه باش میشه آخرین فیلم ها و اخبار جدید رو گرفت؟ یه عده بعد از توضیحات ما فکر کردند فروشگاه نرم افزاری هستیم و کلی تصورات اشتباه دیگه که میتونید حدس بزنید ;) . بهتر بود به قول معروف یه سیلابس آموزشی واسه خودمون تعریف میکردیم و بر اساس اون ارایه میکردیم.
Last edited by rosenth on آدینه مهر 2, 89 9:28 pm, edited 1 time in total.
rosenth

 
نوشته: 132
پیوستن: سه شنبه دی 3, 87 10:50 am
شهر: اهواز
Given: 15 thanks
Received: 57 thanks

The following 2 users would like to thank rosenth for his or her post:
itline, totia

Re: انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز itline » آدینه مهر 2, 89 7:05 pm

من هم با برگزاری جلسات موافق بودم و هستم حتی با 5 نفر حتی اگه فقط دور هم بشینیم و 1 ساعت گپ لینوکسی بزنیم همین هم مفید خواهد بود و از همدیگه میشه چیز یاد گرفت. برگزاری جلسات رو در رو با کاربران به مناسبت های مختلف در وسع و توان خودمون در ترویج و آشنایی فرهنگ اوپن سورس و لینوکس خیلی کمک میکنه همین که یه سی دی و ورق بدیم یه نفر و بیاد حداقل یه بار امتحانش که و چهارتا چیز بیشتر یاد بگیره عالیه. ولی مخالفم با اینکهدست کسی رو بگیریم و به زور اصرار ما پاشه بیاد تو جلسات و بگیم حالا تو بیا خیلی خوبه و اله و بله و اینا. اینجوری فایده نداره بقول خودت فقط سیاهی لشکر خواهد بود. هرکسی علاقه داشته باشه آزادانه میتونه بیاد و در جلسات کنار بقیه باشه اگر دوست داشت ادامه بده و اگر نه که هیچی دلیلی نداره همینجوری ورداره بیاد.( صحبت در این باره زیاد میشه کرد که در جاش در این بحث نیست)

در مورد برنامه روز آزادی نرم افزار من همین جا از شما و سایر دوستان که این برنامه رو ترتیب دادن باید تشکر کنم و پوزش بخواهم از اینکه نتونستم در کنارتون باشم اگر هم ضعفی بوده مطمئنا بچه ها در آینده برطرف میکنند بهرحال تجربه اول بود آنطور که شنیدم استقبال بالا.
در رابطه با وضعیت سایت هم فکر میکنم چون لاگ به حالت تعطیل در آمد سایت غیرفعال شده که در صورت شروع دوباره جلسات لاگ به کل باید تغییر کنه و موارد لازم درونش گنجانده بشه
itline
گروه راهبران وب‌سایت
 
نوشته: 269
پیوستن: یک شنبه دی 1, 87 10:24 pm
شهر: اهواز
Given: 53 thanks
Received: 71 thanks

The following user would like to thank itline for his or her post:
totia

Re: انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز totia » شنبه مهر 3, 89 10:09 pm

من میخوام وجود داشته باشیم
هر کاری که بگید و از دستم بر بیاد در خدمتم.
totia

 
نوشته: 97
پیوستن: شنبه دی 7, 87 2:44 pm
شهر: اهواز
Given: 263 thanks
Received: 33 thanks

The following user would like to thank totia for his or her post:
itline

Re: انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز mrym » شنبه مهر 3, 89 11:22 pm

منم با برگزاری جلسات موافقم. ممکنه اولش خیلی عالی و مفید نباشه ولی کم‌کم با زیاد شدن افرادی با لینوکس کار می‌کنن و با علاقه دنبال می‌کنن حتما مفیدتر میشه. به نظرم می‌تونیم مشکلات گذشته رو حل کنیم و دوباره شروع کنیم.
mrym

 
نوشته: 16
پیوستن: پنج شنبه دی 12, 87 2:22 pm
Given: 3 thanks
Received: 10 thanks

The following 2 users would like to thank mrym for his or her post:
itline, rosenth

Re: انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز NabiKAZ » پنج شنبه مهر 8, 89 7:38 pm

سلام و عرض ارادت خدمت دوستان.

بنده از همون روز اول (آخرین روز لاگ توی نمایشگاه) گلوی اینجانب پاره گردید از بس گفتم جلسات رو ادامه بدیم هر چند آبکی باشه! اما نظر جمیع دوستان بر این بود که حرکت باید بسیار محکم باشه وگرنه همون بهتر که نباشه! و این چنین شد که رأی بر تعطیلی (موقت؟!) لاگ داده شد.

حالا هم که ظاهراً برخی دوستان دیگه "سبز" شدند و نظر مساعد خودشون رو ابراز کردند. پس دیگه اون چند نفر، "نه" نیارید و بزارید دوباره استارت (آبکی؟!) بزنیم!

من گفتم اصلاً لاگ نه، اصلاً لینوکس نه، اصلاً کامپیوتر نه!! بابا دوستی، آشنایی، ماچ... بوسه...!!! بابا دور هم جمع میشیم تبادل انرژی مثبت میکنیم (یه خورده هم حالا اطلاعات!)

خب؟!

حالا میشه توی جلسه آنلاین فردا بیشتر صحبت کرد.

در مورد مکان هم مشکل کاملاً حل شده. یک مکان دائم داریم حدود 75 متر کمپلت و در بس در اختیاره. به همراه حدود 15 عدد صندلی و یک عدد زیرانداز بزرگ!!! :-D

ببینیمتون؟!
بای
NabiKAZ
مسئول وب‌سایت
 
نوشته: 166
پیوستن: شنبه دی 7, 87 8:26 am
شهر: اهواز
Given: 114 thanks
Received: 84 thanks

The following 2 users would like to thank NabiKAZ for his or her post:
itline, rosenth

Re: انتقادات و پیشنهادات

نوشتهاز bimemahan » چهار شنبه آذر 17, 00 7:02 pm

انتخاب درست دستگاه ارتباط مستقیمی با پخت مناسب زغال دارد پس در حین انتخاب دستگاه خیلی باید اطلاعات داشته باشیم هر دستگاهی هم برای زغال مخصوص خودش ساخته میشه .
دستگاه زغال لیمو:https://koorehsazanpasargad.com/%da%a9%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84-%d9%84%db%8c%d9%85%d9%88/
bimemahan

 
نوشته: 2
پیوستن: آدینه آبان 7, 00 2:13 pm
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks


برگشت به دیدگاه‌ها و پیشنهادها

اکنون هست

;کسانی که اکنون در این تالار هستند: کاربری نام ننوشته است کاربر و 12 میهمان

cron