طراحی سایت توریستی و گردشگری

این بخش مربوط به مقالات و یا مطالبی میباشد که دارای منبع هستند

طراحی سایت توریستی و گردشگری

نوشتهاز hassanem » یک شنبه شهریور 18, 97 9:45 am

ایران کشوری با اقلیم ها و آب و هواهای مختلف، شهرهای تاریخی و مناظر طبیعی زیبا است. طراحی سایت گردشگری و توریستی می تواند در معرفی مکان های زیبای کشورمان از جمله آثار باستانی، شهرهای مذهبی ایران عزیزمان کمک بسیار زیادی کند. شرکت نوپرداز با ارائه پنل کاربری حرفه ای و امکانات بسیاری زیاد تلاش دارد تا بهترین نتیجه را برای مشتریان گرامی به وجود آورد.

اهمیت طراحی سایت های توریستی
امروز هرکس که قصد سفر، برای دور شدن از زندگی شهری یا برای تفریح و زیارت را داشته باشد، اولین کاری که می­کند این است که گوشی را در دست گرفته و برای انتخاب یک مقصد خوب یا برای بهترین راه ها و شرایط ممکن برای سفرش شروع به جستجو می کند. در این میان نقش سایت های توریستی و گردشگری بسیار مهم است. این سایت ها می توانند اطلاعات خوبی را درباره ی شهرهای مختلف و جاذبه های توریستی آن ها در اختیار کاربران خود قرار دهند. علاوه بر این می توانند اطلاعاتی از مسیرها، نقشه ها و ... نیز در سایت خود منتشر کنند.

اما مهمترین کاربرد سایت های توریستی و گردشگری، برگزاری تورهای مختلف و سفر به نقاط مختلف کشور می باشد. با برگزاری این تورها و رزرو آن به صورت آنلاین، خدمات بسیار خوبی به کاربران و کسانی که قصد سفر خواهند داشت ارائه خواهد شد. از این پس با امکان ثبت نام در رزو تورها به صورت آنلاین، کاربرانی را که به جستجو در گوگل برای سفر خود می پردازند به مشتریان خود تبدیل کنید.

اهمیت سئو در طراحی سایت توریستی و گردشگری
درست است که با طراحی یک سایت می توانید با ارائه بهتر خدمات، مشتریان خود را افزایش داده و از رقبای خود پیشی بگیرید. اما این موفقیت تنها زمانی اتفاق می افتد که سایت شما در صفحات اول گوگل باشد. کاربران با جستجوی هدف موردنظرشان تنها صفحات اولیه گوگل را بررسی می­کنند. پس فقط در صورتی که در صفحه اول باشید می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

شما با کمک یک متخصص سئو، می توانید به هدفتان برسید. با تولید محتوای خوب و جذاب و رعایت اصول سئو می توان سایت را به رتبه خوبی در گوگل رساند. اما اصول سئو به سرعت تغییر می کنند و نکات بسیاری دارند که تنها یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت از آنها آگاه است. علاوه بر این تطابق سایتتان با موبایل ها یا به اصطلاح رسپانسیو بودن از نکات مهمی است که باید در طراحی سایت توریستی و گردشگری در نظر بگیرید.

امکانات سایت های توریستی و گردشگری
سایت های توریستی می توانند شامل امکانات متعدد و مختلفی باشند. واضح است هرچه امکانات بیشتر باشد و سایت در عین زیبایی ساده نیز باشد، کاربران تجربه ی بهتری خواهند داشت. در این جا به برخی امکانات سایت های توریستی اشاره خواهیم کرد.

بخش ثبت نام در تورهای گردشگری
معرفی هتل ها و محل های اقامت مختلف و امکان رزرو آنلاین هتل و مسافرخانه در مقصد مورد نظر کاربران
امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار و ...
معرفی مراکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها، سینماها و .... در شهرهای مختلف
معرفی جاذبه های توریستی از جمله اماکن مذهبی، جاذبه های طبیعی و آثار باستانی شهرهای مختلف
داشتن قسمت اخبار گردشگری در سایت
طراحی بخش نظرات برای به اشترک گذاری نظرات و تجربه های کاربران
قسمت گالری تصاویر و ویدئوهای جذاب
ارائه نقشه شهرهای مختلف در سایت
hassanem

 
نوشته: 39
پیوستن: یک شنبه شهریور 4, 97 3:15 pm
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks

Re: طراحی سایت توریستی و گردشگری

نوشتهاز saraebadi » دو شنبه تیر 10, 98 9:24 am

رزرو آنلاین هتل با تخفیف
یکی از مهمترین موارد در سفر هزینه ها است و مهمترین آنها مربوط به هتل می شود که از تخفیف های شگفت انگیز سایت ما بهره ببرید. تمامی مشتریان ما قبل از هر سفری و برنامه ریزی آن به صفحه اصلی سایت یا از طریق کارشناسان ما از پیشنهادات خاص آن هفته مطلع می شوند. بسیاری از هتل ها در سال فقط چند بار تخفیف های عالی برای مشتریان قائل می شوند و شما علاوه بر قیمتی پایین تر، خدماتی عالی و خاص را دریافت می کنید. رزروی آسان و مطمئن و اقامتی خاص از ویژگی های ما است.

نظرات و امتیازات هتل ها: شما در حین جستجو برای انتخاب هتل مد نظرتان می توانید از نظرات کاربران بخصوص امتیازاتی که داده اند شامل نحوه خدمات،کیفیت هتل و .... باخبر بشوید که کمک شایانی برای انتخاب سوئیت است. لیستی از اطلاعات کامل هتل به همراه خدمات، تصاویر از هر نوع سوئیت، نزدیک بودن به مسیرها و مراکز اصلی شهر و آدرس هتل و .... از جمله مواردی است که برای گزینشی بهتر در اختیار شما قرار می گیرد.



سایت رزرو هتل رهی نو
سایت رهی نو جامع ترین مرجع برای رزرواسیون هتل ها در ایران است.این سایت با گزینه های زیاد و باکیفیتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد دست آنها را برای انتخابی مناسب باز می گذارد. رزرو بهترین هتل ها در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن و با ویژه ترین پیشنهادات از ویژگی های رهی نو است. کافی است شهر مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید و بهترین و باکیفیت ترین هتل ها با نمایش قیمت برای شما لیست شوند و انتخاب خود را از بین آنها انجام دهید. در نهایت تنها با داشتن کارت بانکی معتبر سوئیت مدنظرتان را برای هر تعداد روزی که تمایل دارید رزرو کنید.

چرا رزرو هتل با رهی نو ؟؟

پشتیبانی رهی نو: سایت های رزرو هتل از تعدد بالایی برخوردارند و در میان آنها تعهد و احترام به مشتری از اهمیت بسیار بالایی دارد که این مهم از اولویت های اصلی در تیم رهی نو است. پشتیبانی از مشتری تا زمان تحویل اتاق و استقرار آنها ادامه دارد و در این بین خود را موظف می دانیم تا خدماتی کامل را به شما ارائه نماییم . شرایط رزرو و کنسلی هتل همواره برای شما امکان پذیر است. با بهترین قیمت ها از خاص ترین هتل ها استفاده کنید.
رزرو هتل رهی نو در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه
saraebadi

 
نوشته: 1
پیوستن: دو شنبه تیر 10, 98 8:56 am
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks


برگشت به دیگر مقالات

اکنون هست

;کسانی که اکنون در این تالار هستند: کاربری نام ننوشته است کاربر و 0 میهمان

cron