برای تحصیل رشته داروسازی در چین چه کنیم؟

این بخش مربوط به مقالات و یا مطالبی میباشد که دارای منبع هستند

برای تحصیل رشته داروسازی در چین چه کنیم؟

نوشتهاز selda » سه شنبه دی 24, 98 11:41 am

ما در این مقاله میخواهیم تمامی تجربیات موسسه بنیاد چین در رابطه با تحصیل رشته داروسازی در چین را برایتان به اشتراک بگذاریم و سعی می‌کنیم هر ابهامی که در ذهن شما وجود دارد را برطرف کنیم؛ پس ما را دنبال کنید تا هر اطلاعاتی که نیاز دارید را کسب کنید.

سیما

واحدهای رشته داروسازی در چین
واحدهای رشته داروسازی در چین به دودسته تقسیم می‌شوند:
دانشجویان رشته داروسازی در دو سال اول تحصیل خود به فراگیری علوم پایه در رشته خود می‌پردازند، علوم پایه در رشته‌های داروسازی شامل دروس زیست‌شناسی و شیمی است و در ترم اول در سال سوم تحصیل در مقطع کارشناسی، دانشجویان وارد زمینه‌های تخصصی‌تری می‌شوند و باید زمینه خود را انتخاب کنند.
دانشجویان باید پس از فارغ‌التحصیلی خود، در طول تحصیل دروس اصلی، دروس آزمایشگاهی و کارآموزی خود را بگذرانند تا پایان‌نامه خود را ارائه دهند.

دروس رشته داروسازی
دروس عمومی
- ریاضی پیشرفته
- آمار
- فرهنگ چینی
- زبان چینی
- مبانی قانون
- مبانی کامپیوتر

دروس تخصصی
- داروشناسی
- فارماکولوژی
- تجزیه‌وتحلیل داروسازی
- فارماکولوژی بالینی
- داروهای متابولیسم سینتیک
- بررسی پزشکی مدرن
- تجزیه‌وتحلیل طیفی داروسازی
- کروماتوگرافی داروسازی

لیست 5 دانشگاه برتر دارای رشته داروسازی
- Peking University
- China Pharmaceutical University
- Fudan University
- Zhejiang University
- Zhejiang University

همچنین می‌توانید با مراجعه به این لینک به‌تمامی دانشگاه‌های دارای رشته داروسازی دست پیدا کنید.

دانشگاه داروسازی چین
دانشگاه داروسازی چین، واقع در شهر تاریخی و فرهنگی نانجینگ؛ دانشگاه وابسته به وزارت آموزش و پرورش چین است و به‌عنوان پروژه 211 ساخته شده بود.
این دانشگاه در سال 1,936 به‌عنوان اولین کالج ملی مستقل داروسازی چهار ساله چین و اولین موسسه دولتی برای آموزش عالی داروسازی در چین تأسیس شد.
در پایان سال 2,015، دانشگاه داروسازی چین میزبان بیش از 15,000 دانشجوی تمام‌وقت است که موارد را در پایین برایتان لیست می‌کنم:

- حدود 12,000 نفر کاندیدای لیسانس یا کاردانی
- بیش از 3,600 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد
- حدود 910 معلم تمام‌وقت

تحصیلات با رشته داروشناسی در چین
به‌عنوان یکی از قدرت‌های مالی جهان، یک مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های داروشناسی چین این فرصت را برای تحصیل در قلب یک اقتصاد پررونق فراهم می‌کند.
چین مایل است خود را به‌عنوان گزینه‌ای برای دانشجویان، تحصیلات تکمیلی خارجی مطرح کند. چندین پروژه مهم توسط دولت چین برای بهبود سیستم آموزش عالی آغازشده است و تعداد بیشتری از دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی معتبر می‌شوند.

فرصت‌های تحصیلات تکمیلی در چین
چشم‌انداز متنوع چین و اقتصاد پررونق و سرمایه‌گذاری‌های سنگین دولت در آموزش عالی، آن را به مکانی خارق‌العاده برای تحصیل کارشناسی ارشد تبدیل کرده است.
اینکه آیا شما علاقه‌مند به دنبال یک رشته علوم و فناوری یا علوم انسانی هستید، گزینه‌های زیادی برای تحصیلات تکمیلی برای متناسب با اهداف شغلی خود خواهید یافت.

چند دلیل موسسه بنیاد چین برای تحصیل رشته داروسازی در چین
دانشگاه‌های سطح جهانی
پشتوانه مالی پایدار برای دانشگاه‌های چین، تعدادی از مؤسسات چینی را در بین بهترین‌های جهان به خود اختصاص داده است.

فرصت‌های مسافرتی
هرگز در مکان‌های دیدنی خود در طول مدت بازدید در چین گیر نخواهید کرد، آب‌وهوا در مناطق مختلف بسیار متفاوت است، از سرما در هیمالیا تا نیمه گرمسیری در جنوب چین

شهریه مقرون‌به‌صرفه و هزینه‌های زندگی
هزینه زندگی در چین برای تحصیل رشته داروسازی در چین پایین‌تر از بسیاری از کشورهای غربی است و شهریه نیز به همین میزان مقرون‌به‌صرفه است.

جزئیات اصلی رشته دندانپزشکی در چین
- دانشگاه‌ها حدوداً 1200 دانشگاه
- قدیمی‌ترین دانشگاه، دانشگاه پکن است - افتتاح در سال 1898
- تعداد دانش آموزان بین‌المللی 157108 نفر
- طول دوره 2 تا 3 سال

انواع دوره واحدهای داروسازی
درجه‌های رشته‌های دندان‌پزشکی به‌طورکلی در مؤسسات معتبر چینی محبوبیت بیشتری دارد. در موضوعات هنر و علوم انسانی کمتر مورد تأکید قرار می‌گیرد، اما الگوی آموزشی هنرهای لیبرال آمریکایی با افزایش تعداد کالج‌های چین مورد استقبال قرار می‌گیرد.
کارشناسی ارشد تحقیق و کارشناسی ارشد برای هر یک از مدارک تحصیلی، ازجمله مدرک MA، MSc، MRes و MBA در دسترس است.
دولت چین با بسیاری از کشورها ازجمله انگلستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن و بیش از 50 کشور دیگر توافقنامه‌های شناخت متقابل را برای مدارک تحصیلات عالی امضا کرده است.
با این وجود، شما هنوز هم باید با دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی که در آن امیدوارید تحصیل کنید، بررسی کنید تا ببینید صلاحیت آن‌ها بین‌المللی شناخته‌شده است یا خیر.

زمان شروع تحصیل
سال تحصیلی معمولاً از ماه مارس آغاز می‌شود و در ژانویه به پایان می‌رسد.
دوره‌ها به‌صورت ترم‌های جداگانه سازمان‌دهی می‌شوند و بسته به موسسه و دوره‌ای که در آن تحصیل می‌کنید، مرخصی تحصیل در تابستان به‌طورکلی بین چهار تا هشت هفته به طول می‌انجامد.

بودجه و هزینه‌ها
هزینه تحصیل و زندگی در چین نسبتاً کم است. در حقیقت، بسیاری از ملزومات روزمره شما ممکن است بسیار ارزان‌تر از کشور خود باشد، شهریه بسته به موسسه و موضوع متفاوت است، بنابراین مقایسه برنامه‌های مختلف همیشه ایده خوبی است.

سیما

شهریه تحصیلی
شهریه معمولی برای مدرک کارشناسی ارشد چینی 29,000 تا 95,000 دلار خواهد بود، اما هزینه‌های دقیق می‌تواند بر اساس دوره و موسسه متفاوت باشد؛ برنامه‌های MBA و سایر مدارک تخصصی در سطح بالایی این مقیاس قرار خواهند گرفت.

هزینه‌های اقامت
برای تحصیل رشته داروسازی در چین، دانشگاه‌های بزرگ‌تر و مدرن‌تر چین ممکن است برای دانشجویان بین‌المللی، مسکن اختصاص دهند اما اجاره‌نامه‌های خصوصی نیز در دسترس خواهد بود.
قیمت متوسط، بسته به نوع محل اقامت موردنیاز و قیمت‌های منطقه شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به اینجا سایت اطلاعات کامل‌تری از هزینه‌ها را به دست آورید
و حتی شما می‌توانید برای اینکه تمام سؤالات ذهنی‌تان برطرف شود با مشاورید موسسه بنیاد چین با این شماره 02188060601 در تماس باشید.

بورس‌های تحصیلی و سایر بودجه‌ها
موسسه بنیاد چین توانسته اطلاعاتی درباره بورس‌های تحصیلی جمع‌آوری کند که آن‌ها را در لیست پایین برایتان درج کردم.

بورس‌های تحصیلی
برای کمک به دانشجویان خارج از کشور که در چین تحصیل می‌کنند، چندین برنامه بورسیه ایجادشده است، از جمله چندین مورد که توسط CUCAS اداره می‌شود.

بورسیه تحصیلی مؤسسه کنفوسیوس
هدف از این بورس تحصیلی، کمک به دانشجویان برای تحصیل در چین است، همچنین برای محققان و معلمان زبان‌باز است، بنابراین می‌تواند فرصتی ایده آل برای دانش آموزان بالغ (تا 35 سالگی) باشد.

بورس‌های تحصیلی دولت محلی چین
این بورس‌های تحصیلی باهدف جذب دانش آموزان به مناطق خاصی در داخل چین برای مطالعه زبان و فرهنگ چینی انجام می‌شود.

بورس‌های تحصیلی دولت چین
وزارت آموزش و پرورش چین بورسیه‌هایی را برای دانشجویان برای انجام مطالعات و تحقیق در دانشگاه‌های چین ارائه می‌دهد. زمینه‌های مطالعه و تحقیق بسیار بازتر است.

شورای انگلیس
شورای بریتانیا برنامه‌های بورسیه تحصیلی را برای هر کس که دارای گذرنامه انگلیسی (یا گذرنامه ایرلندی برای دانشجویان ایرلند شمالی) باشد، اجرا می‌کند.
تمام آنچه شما باید هزینه آن را بپردازید، پروازهای برگشتی، هزینه ویزا و بیمه پزشکی است.

سیما

با اینکه ما تمام اطلاعاتی که نیاز بود بدانید را باشما به اشتراک گذاشتیم اما با این حال موسسه بنیاد چین از شما دعوت می‌کند تا به سایت ما یعنی tahsil.bonyad.org تشریف بیاورید و با کمک مشاورین ما به اطلاعات کامل‌تری دست پیدا کنید.

امیدوارم از مقاله ما با نام تحصیل رشته داروسازی در چین لذت برده باشید.
selda

 
نوشته: 1
پیوستن: سه شنبه دی 24, 98 11:39 am
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks

برگشت به دیگر مقالات

اکنون هست

;کسانی که اکنون در این تالار هستند: کاربری نام ننوشته است کاربر و 1 میهمان

cron